#facebook hirdetés











Kötelezően választható: de mégis mit csináljon egy magyar cég a Facebookon?
 

Kötelezően választható: de mégis mit csináljon egy magyar cég a Facebookon?

Közel nélkülözhetetlen egy e-kereskedésbe fogó kkv-nak a közösségi média: nem kihagyhatatlan, de nagyon megnehezíti saját dolgát az, aki nem tart kapcsolatot valamilyen közösségi csatornán is a (potenciális) ügyfeleivel. Hogy milyen stratégia mentén halad valaki, az területenként és cégenként is nagyon eltérő lehet, ám ha valaki sikeres akar lenni a közösségi médiában, egy biztos: rengeteg energiát kell belefektetnie.


Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!
 

Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!

Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály





Redukálja közösségi marketing költségeit! Mutatjuk hogyan!
 

Redukálja közösségi marketing költségeit! Mutatjuk hogyan!

Miután tőzsdére ment a Facebook, megnövekedtek a céges rajongói oldalak hirdetési költségei. A legnagyobb közösségi oldal befektetői ugyanis profitot szeretnének, ehhez pedig a céges felhasználókat próbálják több fizetett hirdetésre ösztönözni. Már nem elég, ha egy rajongói oldalon rendszeresen jelennek meg a bejegyzések, ugyanis a jobb oldalt lévő fizetett hirdetések közel ötször hatékonyabbak. De vajon megéri-e egy kisvállalkozásnak a szűkös marketingbüdzséből erre áldozni?

hvg.hu hvg.hu