#facebook hirdetés











Kötelezően választható: de mégis mit csináljon egy magyar cég a Facebookon?

Közel nélkülözhetetlen egy e-kereskedésbe fogó kkv-nak a közösségi média: nem kihagyhatatlan, de nagyon megnehezíti saját dolgát az, aki nem tart kapcsolatot valamilyen közösségi csatornán is a (potenciális) ügyfeleivel. Hogy milyen stratégia mentén halad valaki, az területenként és cégenként is nagyon eltérő lehet, ám ha valaki sikeres akar lenni a közösségi médiában, egy biztos: rengeteg energiát kell belefektetnie.


Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!

Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.

Kertész Attila Mihály





Redukálja közösségi marketing költségeit! Mutatjuk hogyan!

Miután tőzsdére ment a Facebook, megnövekedtek a céges rajongói oldalak hirdetési költségei. A legnagyobb közösségi oldal befektetői ugyanis profitot szeretnének, ehhez pedig a céges felhasználókat próbálják több fizetett hirdetésre ösztönözni. Már nem elég, ha egy rajongói oldalon rendszeresen jelennek meg a bejegyzések, ugyanis a jobb oldalt lévő fizetett hirdetések közel ötször hatékonyabbak. De vajon megéri-e egy kisvállalkozásnak a szűkös marketingbüdzséből erre áldozni?

hvg.hu